Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013

Aυτή είναι η ηθοποιός που έπιασε τα… πατατάκια του Σάκη!


Η Ελίνα Μάλαμα που είναι γνωστή και ως «Ναταλία» από το καθημερινό σήριαλ του Ant1 «Είναι στιγμές» είναι η σέξι αστυνομικίνα που σε διαφήμιση κάνει σωματικό έλεγχο στον Σάκη Ρουβά!!!

«Η διαφήμιση άρεσε σε όλους επειδή ήταν προϊόν καλού γούστου και είχε χιούμορ. Προσωπικά έμεινα κι εγώ πολύ ευχαριστημένη. Ήταν μια πολύ καλή διαφήμιση, κινηματογραφικά γυρισμένη με πολύ καλούς συνεργάτες, συνολικά ήταν μια όμορφη εμπειρία για μένα. Κατά τα άλλα όσοι δεν με γνωρίζουν δεν καταλαβαίνουν ότι είμαι εγώ στη διαφήμιση επειδή εμφανίζομαι με γυαλιά και καπέλα. Μου αρέσει αυτό διότι δημιουργεί μυστήριο» λέει η μελαχρινή καλλονή σε συνέντευξή της.
Όσο για το πώς την επέλεξαν για το διαφημιστικό; «Ήταν ένα κάστινγκ όπως γίνεται συνήθως στις δουλειές αυτού του είδους».

Αλήθεια πώς ένιωσε την ημέρα που συνάντησε για πρώτη φορά τον Σάκη;
«Οπωσδήποτε υπήρχε μια αμηχανία διότι κλήθηκα να συνεργαστώ με έναν άνθρωπο τον οποίο δεν είχα συναντήσει ξανά στη ζωή μου. Και ένας καλλιτέχνης που έχει χιλιάδες μίλια πορείας πριν από μένα. Όντως λοιπόν υπήρχε το τρακ της στιγμής. Υπήρξε όμως και πολύ ευγένεια από όλες τις πλευρές και τελικά όλα έγιναν όπως έπρεπε να γίνουν».
Όσο για τη σκηνή που κάνει στον τραγουδιστή σωματικό έλεγχο λέει «Οπωσδήποτε ένιωσα αμήχανα γιατί είναι δύσκολο να πιάνεις έναν άνθρωπο που δεν γνωρίζεις. Όμως από την στιγμή που αυτό ήταν κομμάτι του ρόλου, δεν υπήρξε ούτε παρεξήγηση ούτε καν σκέψη για τι κάνουμε. Είμαι άνθρωπος που σέβεται τα όρια του άλλου και ήμουν πολύ προσεχτική ώστε να μην εκχυδαϊστεί το όλο θέμα».

Η Ελίνα Μάλαμα εξήγησε τέλος γιατί αποκαλεί τον Σάκη κύριο Ρουβά…
«Δεν προτιμώ τον ενικό, ειδικά με συνεργάτες. Για μένα ήταν και είναι ο κύριος Ρουβάς. Είναι ένας άνθρωπος με μεγάλη λάμψη καταπληκτική ενέργεια και φοβερή δυναμική-ακόμα και όταν σβήνουν οι προβολείς. Δεν χάνει την λάμψη του όταν περπατά στο δρόμο, είναι ένας πάρα πολύ γοητευτικός άνδρας, λαμπερός και με φιλικό χαμόγελο. Είναι άνθρωπος που εμπνέει οικειότητα και ομολογώ ότι τον θαύμαζα πάντα ως καλλιτέχνη- παρόλο που ποτέ δε υπήρξα Ρουβίτσα».
Πηγή: People Πρώτου Θέματος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...